Доставка і повернення

HOTTIER : ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

1. Доставка по Україні здійснюється службою Нова Пошта на відділення або адресу. Вартість доставки розраховується індивідуально, виходячи з оголошеної вартості, яка відповідає фактичній сумі замовлення згідно з тарифами служби доставки, та сплачується покупцем окремо при отриманні замовлення на відділенні.

2. Термін формування відправлень — 1-3 робочі дні (проте у період розпродажу даний термін може бути збільшено на декілька днів).

3. Доставка замовлень здійснюється по всій території України, за винятком АР Крим, окупованих територій та зони, де проводяться бойові дії.

4. Також зазначаємо, що як тільки ваше замовлення було оформлено та відправлено зі сторони продавця, починається надання послуг з його доставки. Тому, якщо ви скасовуєте своє замовлення після відправлення, кошти за доставку не компенсуються.

5. Важливо! При отриманні вашого замовлення на відділені пошти детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього на місці та відправити його назад. У такому випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець.

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

1. Доставки здійснюються службою Нова Пошта та Укрпошта в будь-яку країну світу, окрім росії, білорусі, еритреї, кндр, сирії, індії. Терміни формування відправлень — 2-3 робочих дні.
Терміни доставки відправлень Новою Поштою 5-14 днів, а Укрпоштою 20-30 днів з моменту відправлення замовлення (проте терміни можуть бути збільшені зі сторони перевізника через погодні умови/розмитнення тощо, за ці затримки ми відповідальності не несемо). Просимо врахувати термін доставки логістичних компаній.

2. Оформити замовлення можливо на сайті або написавши нам запит в Instagram/Telegram або пошту hottier.ua@gmail.com

3. Вартість доставки оплачує клієнт відразу при оформленні замовлення згідно з тарифами перевізника. Розрахунок доставки відбувається після оплати замовлення.

ТАРИФИ ДЛЯ ВІДПРАВОК НОВОЮ ПОШТОЮ (UAH) 

КРАЇНИ ДОСТАВКИ ПОЛЬЩА, МОЛДОВА ЛИТВА, НІМЕЧЧИНА, РУМУНІЯ, СЛОВАЧЧИНА, УГОРЩИНА, ЧЕХІЯ ВЕЛИКА БРИТАНІЯ, ЕСТОНІЯ, ІТАЛІЯ, ЛАТВІЯ, ФРАНЦІЯ ІСПАНІЯ
Документи, до 1 кг 350 500 900 1000
до 1 кг 350 500 900 1000
до 2 кг 400 550 950 1050
до 5 кг 500 700 1200 1300
до 10 кг 600 850 1500 1700

 

 КРАЇНИ ДОСТАВКИ США КАНАДА
Документи 0, 1 кг 350 450
0, 25 кг 450 500
0, 4 кг 550 600
0, 5 кг 600 700
1 кг 900 1000

Оплата

Оплатити товар можна двома способами:

1. Повна оплата. Оплата на сайті відбувається в повному обсязі за допомогою сервісів онлайн-оплати при оформленні замовлення.

2. Післяплата з передплатою 300 UAH. Після оформлення замовлення вам надійде SMS-повідомлення з реквізитами для внесення передплати.

Зверніть увагу: у разі відмови від замовлення передплата не повертається.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІНУ ТОВАРУ

Ви можете повернути/обміняти Товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання замовлення.

Повернення/обмін Товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта».

Повернення та обмін можливі при дотриманні таких умов:

  • З моменту отримання замовлення пройшло не більше 14 календарних днів;
  • Наявне підтвердження оплати товару та доставки;
  • Товар, який повертається повинен мати товарний вигляд та відсутність слідів експлуатації (наявність ярликів, етикеток тощо);
  • Покупець покрив усі витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару належної якості (зокрема витрати пов’язані з доставкою).
  • На деякі Товари інтернет-магазину розповсюджуються особливі умови повернення, а саме: купальники та купальний одяг – має бути присутня непошкоджена гігієнічна наклейка виробника. Не підлягають обміну/поверненню наступні товари: панчішно-шкарпеткові вироби, білизна натільна, подарункові сертифікати;
  • Якщо протягом 14 календарних днів з моменту отримання Товару був виявлений істотний недолік товару (прихований дефект чи фабричний брак), Товар приймається Продавцем для ремонту або обміну, за умови їх неможливості для повернення коштів. У випадку виявлення істотного недоліку Товару напишіть, будь ласка, нам про це на пошту hottier.ua@gmail.com , в Інстаграм @hottier.ua або зв’яжіться з нами в Телеграм +38 0770158325. В такому випадку повернення Товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта», а всі витрати, пов’язані з доставкою Товару неналежної якості здійснюються за рахунок Продавця;
  • Повернення та обмін Товару здійснюється по всій території України, за винятком АР Крим, окупованих територій та зони, де проводяться бойові дії;

ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ

Для того, щоб здійснити легке повернення — вам необхідно попередити нашого менеджера про це та оформити заявку повернення в додатку Нової Пошти.

Дана послуга може бути недоступною якщо:

  • у накладній активована переадресація або повернення
  • клієнт перемістить накладну у «Архів»
  • пройшло понад 14 днів з моменту отримання посилки.

ВИМОГИ ДО РЕЧЕЙ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬСЯ:

  • річ не була вживана (включаючи її використання для фото/відеозйомки) та зберегла свій товарний вигляд;
  • одяг не прався;
  • на одязі відсутні будь-які плями/тональний крем/ шерсть тварин/аромат парфуму та інше;
  • присутня етикетка, наліпка, ярлик тощо. Усі етикетки, наліпки, ярлики мають бути невідокремлені (не відірвані чи не відрізані) від товару;
  • річ була повернута в оригінальному пакуванні.

При недотриманні вищевказаних пунктів річ поверненню/обміну НЕ підлягає. Такий одяг буде відправлений назад за рахунок Покупця.

ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕОБХІДНО:

1. перевірити, що товар підлягає поверненню, згідно із зазначеними умовами;

2. скласти товар в оригінальне пакування;

3. при відправці повернення/обміну треба вказати повну суму товару, яка зазначена в чеку. Адже Поштова служба повертає тільки оціночну вартість посилки, у разі її втрати чи пошкодження;

4. при поверненні акційного товару з подарунками, скласти весь набір, що був отриманий;

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ:

  • після отримання товару та підтвердження Продавцем, що вимоги до поверненого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів;
  • повернення коштів здійснюється переказом на банківську картку Покупця, номер та IBAN якої було вказано в заяві на повернення – не пізніше 7 (семи) робочих днів від моменту отримання Продавцем повернутого товару та підтвердження щодо дотримання Покупцем умов повернення товару;
  • при поверненні коштів на банківську карту Покупця, строк надходження грошових коштів на рахунок Покупця може залежати від політики установи банку, що випустив картку;
  • просимо звернути увагу, що вартість доставки не відшкодовується.